Det är vid just sådana här tillfällen jag verkligen skulle haä ett stort behov av en iPhone...

Tyvärr så finns inte blogg.se -appen för anroid( jag har en anroid) , så jag öppnar den i webbläsaren istället!(y) går rätt så bra det med. ;)... Aja, har typ panik, ångest, osvosvosv.. varför måste helgen gå så himla fort!? Hinner knappt med att göra något av det jag planerar! • Varit på IDOL-tunéeringen i Gävle. • Hälsat på mormor och morfar. • Fixat rummet. • Fotograferat. • Kollat in ny kamera. • Sovit ut. ...nep. •Pluggat. ...yep. Aja, det är ju en dag imorgon också! Ska passa på att sova nu och se om jag får någonting gjort i imorgon.. ha det gött! :-) /L

Kommentera här! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0