blubb

För att inte verka otrevlig så startar jag detta inlägg med ett ''hej på er!''. (Hej på er!)
Jag har inte varit i skolan på hela dagen. I morse, runt 07:30-tiden, åkte jag till Falun Tandreglering för att undersöka vilken tandställning jag ska ha. Blev räls. Men kommer kännas så nå sjukt skönt när rälsen är borta, alltså om cirka ett och ett halvt år. Men kommer kännas så nå sjukt värt det, ser verkligen fram emot raka tänder utan överbett en vacker dag! Aja, sen kom jag hem runt 11-tiden, (intresseklubben antecknar osv), var hemma i en kvart för att sedan åka ner till Sture och undersöka och få tips till mina sömnproblem. Sen åt lunch och så var plötsligt klockan kvart i två. Så kändes inte så värt att gå till skolan då eftersom att dom andra var på bad och vi slutar halv tre. Så passade på att fotografera lite medans solen skiner! Bildbomb kommer snart I guess. Hejdå så länge! 

Kommentera här! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0