DAGENS TIPS!

Hallåhallå.
Tänkte köra med en ny kategori, tror jag. Med tips angående appar, hemsidor och allt såntdär. :-)

Wellwell, en kompis tipsade mig om Growyn. Growyn är en söksida som nästan liknar google helt. Bara det att pengarna för reklamannonserna som dom får in går till något bra, hjälper naturskyddsföreningen. Dock kan man inte bildsöka än, men det kommer nog när sidan blir kändare. Så tänk nu smart och använd growyn istället för google när ni ska söka efter något. :D




Den andra sidan jag vill tipsa om är en bildredigeringssida, vid namn pixlr o matic. Jag vet, det finns någon eller några till redigeringsprogram än o-matic men den är pixlr också men o-matic är klart bäst. Enligt mig såklart. :)

Kommentera här! ♥
Postat av: Pelin ;-)

Duktigt Lovisa! Precis som jag bad dig att göra och lite till! Love you <3

2012-02-21 @ 17:27:41
Postat av: Lovisa

Jag vet! Känner mig stolt! :D love you to <3

2012-02-21 @ 18:30:45
URL: http://myownlittleheavn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0